onsdag den 18. april 2012

Hygge på kop

Selvom jeg nærer stor kærlighed til kaffe, er en god kop the nu heller ikke dårlig;
specielt på en kedelig regnvejrsdag, med en skefuld honning oveni.
Jeg kan dog ikke spises (drikkes?) af med hvilken som helst kop the - I så fald er og bliver jeg et kaffe-menneske.




Så når jeg indimellem finder the-kruset frem, har jeg en forkærlighed 
for min 'importerede' the fra Falster! 

Her findes nemlig en hyggelig lille butik, kaldet Thea, som sælger den fineste brugskunst og samtidig har et fantastisk udvalg af delikatesser, theer og ikke mindst kaffe!
..Bare duften af nymalet kaffe der breder sig i butikken, er et besøg værd.

Favoritten p.t. er deres æble/lakrids the.. Mmmh 
- Så kan det lige accepteres at regnen trommer mod vinduerne og giver en en god grund til at hoppe under 
dynen med en god film.

Nåh ja.. inspirationen til indlægget kom sig egentlig af, at jeg vil eksperimentere lidt med en hjemmelavet ice tea her i weekenden. Opskriften findes her Ice tea med granatæble og appelsin.


/FrkCurting




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, spørgsmål, samt ris/ros er meget velkomment :)