mandag den 16. december 2013

Glædelig jul ❤

Med et ønske om en rigtig glædelig jul til jer allesammen og et lille tip til lækker alternativ konfekt fra The Food Club.


Som en lille overspringshandling fra eksamen, besluttede jeg mig nemlig for at prøve disse labre dadelkugler med lakrids (kan også laves uden lakrids, hvis man ikke er til den slags).
Jeg er en stor fan af havregrynskuggler - det har tilsyneladende hængt ved fra barndommen - så jeg tænkte dette var et spændende alternativ! 




Du skal bruge...

❤  Dadler
❤  Olie/kokosolie
❤  Kokos - jeg brugte havregryn i stedet
❤  Kakao
❤  Lakridspulver - prøv alternativt at hakke
    noget af din yndlingslakrids i, det er mums!
❤  Vand

Find hele opskriften her hos The Food Club



Håber, i får en dejlig jul og en masse skøn hjemmelavet mad!
Julehilsner FrkCurting



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentarer, spørgsmål, samt ris/ros er meget velkomment :)